Často kladené otázky

Často kladené otázky

  • Koľko bazénov sa nachádza v areáli?

    6 vonkajších a 4 vnútorné bazény.

  • Vyskytuje sa termálna voda vo všetkých bazénoch?

    Termálna voda sa vyskytuje v bazéne Rotunda (interiérová a exteriérová časť) a v Kľudovom vonkajšom bazéne.

  • Nachádzajú sa v areáli tobogany?

    Áno, v areáli sa nachádza toboganova veža so siedmimi toboganmi, ktoré sú v prevádzke počas letnej sezóny (júl – august). Tobogany sú vhodné pre deti od 6 rokov (120 cm)!!!

  • Sú tobogany spoplatnené?

    Áno, tobogany sú spoplatnené. Cenník nájdete TU.

  • Sú ležadlá spoplatnené?

    Áno, ležadlá sú spoplatnené. Cena na celý deň je 2 EUR, po 17:00 je 1 EUR.

  • Kde sa dajú zakúpiť ležadlá?

    Ležadlá sa dajú zakúpiť v pokladni pri vchode, v stánku so zmrzlinou Ice n‘go, ktorý sa nachádza pri detskom bazéne alebo v červenom stánku Algida pri toboganoch.

  • Je parkovisko spoplatnené?

    Áno, parkovisko je spoplatnené. Cena na celý deň je 2 EUR.

  • Kde a ako sa platí za parkovné?

    Za parkovné sa platí v pokladni pri vchode alebo v automate pred hlavnou budovou s parkovacou kartou, ktorú vám vydá automat pri vchode do parkoviska.

  • Ako fungujú skrinky?

    Skrinky fungujú na čipový náramok, ktorý dostanete pri vchode po zakúpení vstupenky. Skrinky sa otvárajú priložením čipového náramku k čítačke, ktorá sa nachádza na bočnej stene každého radu. Skrinky sa nachádzajú v hlavnej budove na prízemí (č.101-588) a v suteréne (č.701-926), ďalej vzadu vo vonkajšom areáli pri hygienickom bloku (č. 1001-1124 a 1201-1365), tieto však fungujú iba počas letnej sezóny.

    Počet skriniek je limitovaný a v prípade vysokej návštevnosti Thermalpark nezaručuje každému návštevníkovi prístup ku skrinke.  Návštevník, ktorý skrinku z kapacitných dôvodov nedostane, nemá nárok na zľavu zo vstupného ani na iné zvýhodnenie.

  • Je v areáli možnosť najesť sa?

    Áno, v hlavnej budove funguje klimatizovaná reštaurácia, ktorá je otvorená počas celého roka v čase od 9:30 do 20:30 hod. Počas letnej sezóny sú v areáli otvorené sezónne stánky s veľkým výberom jedál a občerstvenia.

  • Akým spôsobom sa dá platiť v areáli?

    V pokladni a vo vnútornej reštaurácii je možnosť platiť hotovosťou aj platobnou kartou. V sezónnych stánkoch je možné platiť hotovosťou. V celom areáli je možná aj bezhotovostná platba náramkom, podmienkou je registrácia vo vernostnom programe.

  • Dá sa platiť v areáli náramkom?

    Áno, podmienkou je registrácia vo vernostnom programe Thermalpark Clubcard. Čo to znamená? Po vyplnení registračného formuláru vám v pokladni vystavíme vašu Clubcard. Nabite vašu kartu kreditom v ľubovoľnej hodnote (minimálny prvý vklad je 20 EUR). Pri každom príchode sa vaša karta spáruje s vašim náramkom, následne môžete bezstarostne nakupovať služby a produkty v celom areáli Thermalparku. Zostatok sa pri odchode z Thermalparku nestráca, môžete ho využiť na služby a tovar pri vašej ďalšej návšteve. Prihlasovací formulár nájdete v pokladni alebo si ho môžete stiahnuť TU a priniesť nám ho už vyplnený.

  • Kde si viem overiť zostatok na náramku či klubovej karte Clubcard?

    Zostatok na karte či náramku sa dá overiť priložením čipovej karty k Infoterminálu, ktorý je umiestnený na viacerých miestach vo vnútornom aj vonkajšom areáli.

  • Je saunový svet v cene vstupného?

    Nie, za sauny sa platí zvlášť. Vstupenky sa kupujú v pokladni Thermalparku. Cenník nájdete TU.

  • Dá sa ísť do saunového sveta aj bez vstupu do Thermalparku?

    Áno, saunový svet je možné navštíviť aj bez vstupu k bazénom. Vstupenky sa kupujú v pokladni Thermalparku. Cenník nájdete TU.

  • Aká je tolerancia pri 3-hodinovej vstupenke?

    Pri 3-hodinových vstupenkách nie je žiadna tolerancia, vstupenka platí presne tri hodiny. Doplatok za každú začatú pol hodinu je 0,50 EUR.

  • Kde si môžem pozrieť, kedy uplynú 3 hodiny?

    Zostávajúci čas pobytu v Thermalparku sa dá overiť priložením čipového náramku k Infoterminálu, ktorý je umiestnený na viacerých miestach vo vnútornom aj vonkajšom areáli.

  • Prečo už nefunguje ThermalPass?

    RegioJet, ktorý zabezpečoval prepravu návštevníkov z Bratislavy do THERMALPARKu, od decembra 2020 nepremáva na trati Bratislava – Dunajská Streda – Komárno. Skončila sa tak spolupráca, ktorá dlhé roky robila radosť vám aj nám. Vďaka spoločnému produktu ThermalPass ste sa k nám mohli pohodlne a rýchlo dostať a užiť si deň plný pohody. Ďakujeme vám, že ste roky využívali túto službu a veríme, že nás budete mať možnosť navštevovať aj naďalej.

    Momentálne pre vás  pripravujeme v spolupráci so Železničnou spoločnosťou Slovensko (ZSSK) vynovenú službu, ktorá po novom bude čoskoro dostupná pre záujemcov z celého Slovenska.  Veríme, že vám čoskoro budeme môcť oznámiť nový spoločný produkt a budete si môcť opäť povedať: „Idem vlakom za kúpaním!“.

  • Dajú sa v Thermalparku zakúpiť plavky a iné plavecké potreby?

    Áno, v hlavnej budove funguje celoročne darčekový obchod, kde nájdete okrem plaviek aj ďalšie plavecké potreby. Počas letnej sezóny si plavecké potreby a suveníry môžete zakúpiť aj v sezónnom stánku vo vonkajšom areáli.

  • Dajú sa zapožičať župany a uteráky?

    Župany a uteráky sú prístupné pre hotelových hostí Hotela Thermalpark**. Uteráky si však môžu návštevníci zakúpiť v pokladni Thermalparku a v darčekovom obchode v hlavnej budove, či v sezónnom stánku so suvenírmi.

  • Kde je v areáli pitná voda?

    Zdroj pitnej vody je vyznačený. Pitnú vodu nájdete na terase pri Beach bare, na malom námestí s drevenými stánkami pri toboganoch a pri  predných aj zadných toaletách. Fontány sú však momentálne kvôli opatreniam COVID mimo prevádzky.